خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پول زیادی برای تهیه قراضه هنگام بازیافت فلز وجود دارد ، اما اگر هر نوع قراضه را که در اموال شما قرار دارد ، پول بدست آورید ، پول تنها دلیل خوب برای بازیافت آشغالهای فلزی شما نیست.

بیشتر فلزات قراضه زیست تجزیه نمی شود
وسایل نقلیه رها شده و قراضه از سایت های ساخت و ساز از مهمترین خطرات زیست محیطی است. فلزات قراضه همچنین به عنوان یک چشم انداز می توانند مواد سمی را به داخل محیط آزاد کرده و نگرانی های ایمنی را برای جوامع محلی ایجاد کنند. فلزات قراضی قابل تجزیه پذیری نیستند ، یعنی کمابیش نسبت به فرآیندهای طبیعی مصون هستند و بنابراین نمی توان حتی پس از هزاران سال توسط میکروارگانیسم های موجود در خاک تغذیه یا شکسته شد. این بدان معنی است که فلز قراضه به زباله های جامد کمک می کند که برای محیط زیست بسیار خطرناک است و تهدیدی برای حیات وحش است.

قیمت فولاد و ضایعات آهن

بازیافت فلز به حفظ مواد اولیه ما کمک می کند
روز پاکسازی استرالیا گزارش داد که قراضه آهن بیش از 17٪ از کل شرکت کنندگان در بستر جمع آوری شده را تشکیل می دهد. علاوه بر این ، با توجه به اینکه فلز دفع نشده بازیافت نشده است ، پیامدهای محیطی افزایش می یابد - بسیاری از آلیاژهای فلزی برای بازیافت انرژی کمتری نسبت به معدن و پردازش دارند. با بازیافت آهن قراضه ما برای ذخیره مواد اولیه خود در آینده استفاده می کنیم.

فولاد بازیافت شده ترین فلز در جهان است و در واقع می تواند بارها و بارها نامحدود بازیافت شود بدون اینکه به یکپارچگی فولاد ضربه وارد کند.

اجساد اتومبیل نماینده زباله های خطرناک است
بدنبال زنگ زدگی و فضای شما ، بدنه های خودرو ممکن است حاوی روغن ، دیزل یا بنزین ، رنگ ، خنک کننده ها ، مایعات انتقال و ترمز باشد که می تواند سموم مضر را به محیط بیرون کند. بارش باران و رواناب ، این سموم را به داخل آبراههای ما می برد یا آنها را دوباره به هوا تبخیر می کند.

هنگامی که یک ماشین را در کنار جاده می بینید ، پوسته زنگ زده می تواند خطرناک به نظر برسد ، اما خطر واقعی در زیر پالت قرار دارد. علاوه بر این خطرات موذی تر ، مایعات در موتور بسیار قابل اشتعال هستند و همچنین قابل احتراق هستند. سموم نه تنها تهدیدی برای حیات وحش محلی هستند ، بلکه وسایل نقلیه می توانند به صورت خودجوش احتراق کرده و باعث آتش سوزی شوند.

  • محمد کرمی
  • ۰
  • ۰

امیدواریم همه خوب پیش بروند و باید بگوییم که عاشق داستان ها و عکس هایی هستیم که در گروه Facebook Talk Recycling Metal Recycling Metal ما به اشتراک گذاشته می شود. اگر هنوز زمان پیوستن به آن را پیدا نکرده اید ، توصیه می کنیم که روی این لینک کلیک کنید و مجوز بخواهید. ما هزاران اسکراب را دیده ایم که در مورد روشهای مختلف کسب درآمد و نحوه تمیز کردن و جستجوی انواع قراضه صحبت می کنند.



 با قرار گرفتن بازار در موقعیت مثبتی ، اخبار را تماشا کرده ایم و می دانیم که 1 مارس کمتر از 10 روز با آن فاصله دارد. این برای کسانی که برای اولین بار تنظیم می کنید چه معنی دارد؟ این زمانی است که قرار است توافقنامه تجارت بین چینی ها در آمریکا برقرار شود تا از تعرفه های بیشتر خودداری شود. ما با اضطراب تماشا کرده ایم ، منتظر هستیم و سعی می کنیم تا حد امکان بخوانیم تا تصوری در مورد محل مذاکرات تجاری کسب کنیم. در حال حاضر به نظر می رسد که در حال حرکت مثبت است و اگر از ملاقات احتمالی رئیس جمهور شی و پرزیدنت ترامپ می شنوید ، این نشانه بسیار خوبی خواهد بود.
شماره های سریع

    8 روز - تا زمانی که قرار است مهلت تعرفه های اضافی اجرا شود.
    60 روز - مبلغی که رئیس جمهور ترامپ گفته است که به دلیل مذاکرات تجاری مثبت می تواند تمدید تعرفه های اضافی را بدهد.
    55 مایل - از شمشیربازی فولادی (کسی که می خواهد حدس بزند وزنش چقدر است).
    3 ماه - قیمت نفت با بالاترین نرخ در طی سه ماه صرف نظر از ادامه صادرات ایالات متحده.
    0.04 دلار - مبلغ هر پوند که دیده ایم قیمت مس در هفته افزایش می یابد.

ضایعات اجتماعی از گروه Facebook ما

هر هفته ده ها نظر و هزاران پست می بینیم که به عقب و جلو بین اسراکرها در داخل گروه فیس بوک ما قرار می گیرند ، اما این مطلب کوتاه ، ساده و شیرین بود. ما بین 50+ سال تا یک ماه متغیر بودیم ، و دیدن برخی از اظهارنظرهایی که مردم برای آنها نوشتند که چرا شروع به ضربت زدن کردند ، جالب بود. به خودتان لطف کنید و چند دقیقه فرصت دهید تا روی این لینک کلیک کنید و برخی از یادداشت ها را ببینید.

گروه FACEBOOK بپیوندید
اخبار بازار غیر آهنی

قیمت آلومینیوم همچنان تحت تأثیر یک یا سه سنت دیگر در هر پوند در هفته گذشته تحت تأثیر منفی قرار گرفته است. ما خوش بین هستیم که توافق نامه تجارت بین ایالات متحده و چینی ها برقرار شود ، اما تا وقتی چیزی نشنویم و آن را به صورت کتبی ببینیم و واقعاً آن را امضا کنیم ، همه ما روی پین ها و سوزن ها با اضطراب منتظر هستیم.

مس ادامه صعود شدید خود را ادامه داده است و ما شاهد افزایش سطح بازار در هفته گذشته هستیم. با برخی از قیمت های گزارش شده از 0.03 تا 0.10 دلار در هر پوند بر روی برخی از فلزات در خانواده مس و برنج پرش می کنیم ، ما مشتاقانه منتظر خبرهای مثبت از مذاکرات تعرفه هستیم.

قیمت ضایعات غیر آهنی (2/13 - 2/19) گزارش شده:
محل

مواد

قیمت
Clarksburg، WV AL اکستروژن 0.25 دلار در سال
Rockaway، NJ # 1 سیم مس روشن روشن 2.55 دلار در هر دلار
لبنان ، لوله شماره 2 مس مس با دلار 2.00 دلار در سال
ورشو ، IN # 2/3 مخلوط مس $ 1.75 / lb
Brodnax، VA شماره 1 لوله مس 2.00 $ / پوند
اوکلند ، کالیفرنیا شماره 1 سیم مس براق روشن 2.25 $ / پوند
Rapid City، SD سرب $ 0.35 / lb
Bristol، PA 304 استیل ضد زنگ $ 0.40 / lb
ونتورا ، کالیفرنیای برقی (مس) 0.10 دلار در لیتر
هالی هیل ، برنج زرد 1.25 دلار در هر دلار
بندر پری ، انتاریو * سیم مس عایق 0.40 دلار در سال / پوند *
Truro، Nova Scotia * نمای سایدینگ آلومینیوم 0.15 $ / پوند *
پیتزبورگ ، رادیاتورهای کثیف AL Dirty AL $ 0.10 / lb
Oskaloosa، IA شماره 1 سیم مس براق روشن 2.00 $ / پوند
قیمت های کنونی را بررسی کنید
اخبار بازار آهنی

با عقب نشینی و کار مین های برزیلی پس از حادثه وحشتناک چند هفته پیش که صدها نفر کشته شدند ، ممکن است شاهد پایین آمدن قیمت ها باشیم. در کنار تولید زیاد نفت و گاز در ایالات متحده ، همچنان خواهیم دید که بازار آهن در سال 2019 داوری بسیار دشوار بود.

قیمت قراضه آهن گزارش شده (1/9 - 1/15):
محل

مواد

قیمت
شفق قطبی ، IL Iron 140 140 دلار در هر تن
لبنان ، TN فولاد خرد شده 0.05 $ / پوند
Perkasie، PA Light Iron 120 دلار در هر تن
Boise، ID # 1 Steel 100 $ / ton
هانول ، نیوبرانزویک * استیل خرد شده 80 دلار / تن *
Port Hope، انتاریو * استیل خرد شده 155 دلار در هر تن
باری ، انتاریو * آهن سبک 155 دلار در هر تن
جورج تاون ، DE Light Iron 140 دلار در هر تن
Braddock، PA Light Iron 140 دلار در هر تن
هملت ، در فولاد خرد شده 100 دلار در هر تن
قیمت های کنونی را بررسی کنید
سایر بازارها

بازار پالادیوم همچنان داغ است و قیمت های تبدیل کننده کاتالیزوری واقعاً در طی سه ماه گذشته رو به رشد است. پالادیوم در حال حاضر به ازای هر اونس ارزش هر اونس بیشتر است ، بخشی از بازار مبدل کاتالیزوری را نیز ناراحت کرده است زیرا ارزش برخی گربه ها را نسبت به آنچه در گذشته بوده است تغییر داده است. وقتی پلاتین و پالادیوم به قیمت نزدیکتر شدند ، برخی از مبدل های کاتالیزوری که درجه بندی می شدند ، در قیمت گذاری مشابه بودند ، اکنون با پالادیوم ارزش پول بیشتری را در اختیار شما قرار داده است ، ممکن است شروع به دیدن کنید و برخی از قیمت ها را مانند گذشته نپرسیدید.

آهن ضایعات کیلویی چنده یه سری اطلاعات دقیق راجب ضایعات کیلویی رو میتوانید اینجا مشاهده کنید !

  • محمد کرمی
  • ۰
  • ۰

عادات ضایعات خود را بررسی کنید و خرید ضایعات آهن را تجربه کنید.



آنها می گویند سگ های قدیمی کار سختی را در یادگیری ترفندهای جدید دارند و ما معتقدیم که همین موضوع برای صنعت قراضه پیش می رود. ما با صدها نفر صحبت می کنیم ، اگر نه هزاران نفر در طول سال ها در مورد روش های مختلفی که با فلز خود پول در می آورند و یک چیز معمولاً ثابت است - آنها به ندرت کاری را که انجام می دهند تغییر می دهند.

ما فکر می کنیم که اکثر مردم این طرز فکر را دارند که آیا این روزها قهوه را در همان دلی می خورند یا در همان حیاط قراضه می کنند. یکی از مواردی که ما سالها سعی کرده ایم به مردم بیاموزیم این است که گزینه های مختلفی وجود دارد و امتحان کردن چیزی و دوست داشتن آن هنوز نوعی رشد است. ما در گذشته با افرادی صحبت کرده ایم که گفته اند که آنها هرگز سیم را مفت نخواهند کرد تا وقتی که تصویری یا تصویری از دستگاه را دیدند که سیم کاری را راحت انجام نداد. اکنون آنها می توانند با داشتن وقت و قیمت اضافی ، درآمد عظیمی کسب کنند.

خواندن پیشنهادی: برای سیم هایی که ارزش از بین بردن دارند چیست؟
نحوه رهاسازی مجدد

یکی از رایج ترین کارهایی که ما افراد مختلف برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد چاقو زدن در مناطق مختلف انجام داده ایم ، صحبت کردن با حیاط است که عموماً با آنها کار می کنند. حیاط قراضه مجبور است روزانه ، هفتگی و سالانه روشهای فروش مواد خود را تغییر دهد ، زیرا همه نوع تغییرات بازار کارهایی را که باید انجام دهند دیکته می کند. از آنجا ، اگر با یک حیاط ضایعات خوب کار می کنید ، آنها اطلاعات خود را با شما به اشتراک می گذارند و هر بار که به پول نقد می روید ، می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

استفاده از منابعی مانند برنامه iScrap نیز بسیار مفید واقع شده است زیرا بسیاری از فیلم ها و آموزش های ما از درخواست سایر افراد در سراسر کشور برای یادگیری ضایعات مختلف انجام شده است. همچنین می توانید از گزارش هفتگی ما به عنوان راهی استفاده کنید تا ببینید چه چیزی در بازار اتفاق می افتد ، همچنین می توانید در مورد کالاهای مختلف در مواد ، قیمت ها بیاموزید و بدانید که بازارها همیشه در حال تغییر هستند.
یوتیوب؟

با میلیون ها دلار ، اگر نه میلیاردها فیلم در YouTube ارسال شده ، سخت است که همیشه بدانید که آنچه را که می بینید اطلاعات خوبی است و برای شما کاربرد دارد. اما چندین منبع آنلاین وجود دارد که می توانید به آنها اعتماد کنید تا بتوانید در مورد قراضه ، برچیدن و روندهای جدید بازار یا روشهای مختلف جداسازی اطلاعات کسب کنید. تیم ما از سال 2011 دائماً از سواحل در سراسر کشور و جهان سؤالاتی می پرسد تا در مورد روش های مختلف و مهمتر از آن سؤالاتی را که مردم دارند از این طریق سؤالاتی را در اختیار مردم قرار دهیم که بتوانیم در طول سالها به توضیح آنها بپردازیم.

الان ببین
سایتهای اجتماعی

فیس بوک و اینستاگرام ثابت کرده اند که بعضی از بهترین موارد اصلی برای بررسی نحوه جدا کردن دیگران و مرتب کردن قراضه هایشان هستند. از طریق گروه فیس بوک برنامه iScrap با عنوان بحث و گفتگو با بازیافت ضایعات فلزی ، ما توانسته ایم هزاران نفر مختلف را جمع آوری کنیم که در مورد انواع اطلاعات مربوط به قراضه از جدا کردن چیزها به قیمت های مختلفی که برای اقلام در مناطق مختلف کشور دریافت می کنند صحبت می کنند. این امر به ویژه هنگامی مهم است که می خواهید در مورد بازارها بیاموزید و ببینید که آیا محل های محلی شما با منصفانه رفتار می کند یا خیر.

امروز بپیوندید
انتشار مجدد = سخت

یادگیری چیزی برای بار دوم یا سوم یا چهارم یکی از سخت ترین کارهاست. اما با این که می توانید در مورد چگونگی کسب درآمد دیگران با مواد خود بیاموزید ، می توانید دانش خود را ارتقا دهید و قادر خواهید بود روی کارهایی با روشی بسیار هوشمندانه و کارآمد تر کار کنید.

  • محمد کرمی
  • ۰
  • ۰

برای حمل قراضه های اهن با وانت این 3اشتباه نکنید

 


همه ما آنجا بوده ایم - آن لحظه که چیزی که قرار بود به راحتی باشد یک بار سنگین می شود. شاید این یک برنامه ورود داده بود که ساعت 5 بعد از ظهر خراب شد. روز جمعه شاید این میانبر پایین یک کوچه بود که منجر به گم شدن و رسیدن اواخر مصاحبه شغلی شد. آنچه این سناریوها را وخیم تر می کند ، دانستن این نکته است که کمی برنامه ریزی و تحقیق چقدر می تواند مانع این مسئله شود.

هنگامی که صحبت از انتخاب بازیافت فلز قراضه می شود ، اطلاعات نادرست می تواند باعث شود یک جریان درآمد صرفه جویی در وقت برای تبدیل شدن به یک برنامه گران قیمت. از این سه اشتباه رایج خودداری کنید تا اطمینان حاصل کنید که برنامه بازیافت آهن قراضه برای شما سودمند است.
به جای پرداخت هزینه برای ضایعات اهن خود ، هزینه حذف را پرداخت کنید

قراضه را انتخاب کنید که در نزدیکی من باشد ، در هر مرورگری وارد شده و گزینه های زیادی برای حذف مواد قراضه پیدا خواهید کرد. برخی از شرکتها ممکن است لیستی از کالاهایی را که از آنجا حمل و نقل می کنند ، از جمله فلزات قراضه ، لوازم و الکترونیک داشته باشند. با این حال ، این بدان معنا نیست که آنها تخصص لازم را دارند و یا ابزارهایی برای بازیافت فلزات قراضه دارند.

اگر شرکت خواستار حذف زباله به عنوان خدمات اصلی ارائه شده است ، به احتمال زیاد انتظار می رود پوند را برای هر چیزی که دست شما را از دست می دهد بپردازد. حتی اگر این شرکت به طور رایگان ضایعات فلزی را جمع کند ، ممکن است شما بهترین پیشنهاد را نداشته باشید. توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که همه شرکت هایی که آهن قراضه را برداشت می کنند ، آنرا بازیافت نمی کنند.

در حالی که ممکن است شما به راحتی وانت قراضه نیاز داشته باشید ، اما باز هم لیاقت ارزش این مواد را دارید که به دست شما می رسد. متخصصان بازیافت ضایعات فلزی باید مایل باشند و بتوانند به شما در شناسایی نیازهای وانت فلز قراضه کمک کنند ، ابزار و منابع را به شما پیشنهاد می دهند تا در وقت خود صرفه جویی کنید ، و همچنین قیمت مناسب برای قراضه خود را ارائه دهید. همچنین باید احساس اطمینان کنید که در صورت بازیافت و استفاده مجدد از آن ، قراضه شما به محل دفن زباله ارسال نمی شود.
استخدام یک شرکت وانت بدون ابزار یا آموزش کار با قراضه خود

هر پروژه ای که تولید قراضه - اعم از ساخت و ساز ، تخریب یا ساخت آن - می کند متفاوت خواهد بود. برخی ممکن است مقادیر بیشتری از قراضه نسبت به سایرین داشته باشند و ضایعات ممکن است ناآشنا باشند یا نیاز به دست زدن به ویژه داشته باشند. این جایی است که داشتن حرفه ای قابل اعتماد می تواند به نیازهای وانت بازیافت فلز قراضه شما کمک کند.

برای پروژه هایی که هم اکنون در حال انجام است ، یک حرفه ای که اقدام به جمع آوری قراضه می کند ، می تواند راه حل هایی را برای نگهداری در محل ارائه دهد که مشخصات مورد نیاز انواع قراضه را که به شما نیاز دارد حذف کند. این ممکن است به معنای ارائه سطل های مختلف و اندازه های مختلف ، مانند مواردی باشد که اقدامات ضربتی یا امنیتی را برای قراضه های با ارزش یا خطرناک به آنها افزوده است. با برداشت آهن قراضه توسط پرسنل آموزش دیده نیز احتمال تصادف در محل کار شما کاهش می یابد.
پروژه خود را در اطراف برنامه شرکت وانت برنامه ریزی کنید

هر مدیر پروژه باتجربه به شما خواهد گفت که زمان پول است. به همین دلیل یافتن یک شرکت قراضه که ماهیت پروژه شما را درک می کند و انعطاف پذیری را برای پاسخگویی به نیازهای برنامه ریزی شما دارد ، بسیار مهم است. اگر مجبورید جدول زمانی خود را متناسب با برنامه وانت یا مسیر تنظیم کنید ، می توانید با عجله در یک کار یا خرابی غیر ضروری که بر بودجه شما تأثیر می گذارد ، پیش بروید.

  • محمد کرمی